Regulamin świadczenia usług sklepu AWN24.PL
§ 1
AWN24.SKLEP.PL jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest AWN24 s.c. siedzibą w 84-312 Cewicach, przy ul. Zielona 6A, wpisaną do CEIDIG, NIP: 8411717956, REGON: 363661855. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie AWN24.SKLEP.PL.
§ 2
1. AWN24.SKLEP.PL jest sklepem internetowym, za pomocą którego Kupujący może nabywać towary i usługi świadczone przez Sprzedającego.
2. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
3. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień́ płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego. W przypadku braku wpłaty przez kupującego zamówienie zostaje anulowane po 14 dniach.
4. Realizacja zamówienia uzależniona jest od dostępności towaru w magazynie lub u naszych dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i ma prawo podjąć decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów.
6. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na dany towar, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
8. Każdy produkt ma określoną przybliżoną dostępność i czas realizacji zamówienia. Dostępność prezentowanych produktów jest ważna do wyczerpania zapasów a podawane ceny nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Podana na stronie www.awn24.sklep.pl dostępność produktów odnosi się do aktualnych stanów magazynowych dla magazynu centralnego i magazynów dostawców. Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni, zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia terminu realizacji od 7 do 14 dni w sytuacji, gdyby ilość zamówionych produktów przekroczyła ilość produktów dostępnych na magazynie, o czym klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub e-mailową na etapie weryfikacji zamówienia.
Sklep żeglarski AWN24 zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty internetowego sklepu żeglarskiego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
§ 3
1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem AWN24.SKLEP.PL wymaga akceptacji plików cookies przez przeglądarkę użytkownika.
2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce internetowej, o szerokości rozdzielczości poziomej większej bądź równej 1024 px, w głębi kolorystycznej 32 bit, z zainstalowanym oprogramowaniem obsługującym technologię JAVA, FLASH oraz umożliwiającym odczyt plików PDF.
§ 4
1. Aby złożyć zamówienie, należy wypełnić interaktywny formularz służący do składania zamówień na stronie www.awn24.sklep.pl
2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji towaru/usługi, wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „KUP TERAZ” lub „DODAJ DO KOSZYKA" Przed potwierdzeniem zamówienia, klient wybiera sposób płatności oraz dostawy. Ostateczne potwierdzenie złożenia zamówienia akceptuje się klikając przycisk „POTWIERDŹ”.
3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie AWN24.SKLEP.PL pod adresem: ul. Zielona 6A, 84-312 Cewice
4. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
§ 5
1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
2. W takim przypadku Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną a AWN24.SKLEP.PL zwraca należność za towar zgodnie z brzmieniem art. 33. Ustawy „o prawach konsumenta” z dnia 30 maja 2014.
3. Konsument, odstępując od umowy może skorzystać ze wzoru formularza, który stanowi załącznik regulaminu.
4. Konsument, powinien zwrócić towar zgodnie z brzmieniem art. 34. Ustawy „o prawach konsumenta” z dnia 30 maja 2014. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru, zgodnie z art. 34 ust. 2. Ustawy „o prawach konsumenta” z dnia 30 maja 2014.
5. Adres właściwy dla zwrotów na podstawie oświadczenia o odstąpieniu od umowy to: AWN24 – ZWROTY, ul. Zielona 6A, 84-312 Cewice.
§ 6
1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługują prawa wynikające z przepisów prawa.
2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
Reklamacje, wynikające z praw Klienta, należy kierować na adres:
AWN24– Reklamacje
Zielona 6A, 84-312 Cewice
§ 7
1. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin na stronie www.awn24.sklep.pl. W trakcie realizacji zamówienie oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego.
§ 8
1. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą̨ powiadomieni drogą elektroniczną
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
Załączniki
Oświadczenie - Odstąpienie od umowy zawartej na odległość - wzór pisma